Tisztelt Szülők!
A 2025-2026-os tanévben a városi ügyeletet a Kesjár Csaba Általános Iskola látja el.
Az őszi szünetben 2025.10. 27. és 10. 31. között lehet ügyeleten tartózkodni, ez 5 munkanapot jelent, amelyeken 7.30 és 16.30 között biztosítjuk az ügyeletet.
Az ügyeletre jelentkezni az iskola honlapján lehet (www.kesjarcsabaiskola.hu), a jelentkezési határidő 2025. október 10.
Az étkezés megrendelése Budaörs Város Önkormányzatának honlapján zajlik 2025. október 6-10. között: https://menza.budaors.hu/ebedjegy/
Köszönjük!
Iskolavezetés
Az iskolánkban zajló eseményekről videófelvételek és fotók is készülhetnek, melyeket a későbbiekben az esemény, illetve az intézmény népszerűsítése céljából kívánunk felhasználni.
Kifejezett nemleges nyilatkozat hiányában a 2013. évi V. törvény 6:4. § (3) bekezdése alapján a felvételek készítésére és felhasználására vonatkozó hozzájárulásukat (2013. évi V. törvény 2:48. § (1) bek.) megadottnak tekintjük.
TÁJÉKOZTATÁS
Tisztelt Szülők!
A Kormány 1265/2017. (V.29.) határozata értelmében az eddig felmenő rendszerben történő ingyenes tankönyvellátást a 2017/2018-as tanévtől egy ütemben vezeti be az 5-8. és 9. évfolyamokra. Ezen intézkedés értelmében az 1 – 9. évfolyam valamennyi tanulója alanyi jogon ingyenes tankönyvellátásra jogosult.
Az államilag ingyenes tankönyvek tartós tankönyvként kezelendőek, tehát azokat az iskolai könyvtári állományban nyilvántartásba kell venni, és azokat az utolsó tanítási napon a tanulók kötelesek visszaszolgáltatni az iskola könyvtára részére megfelelő állapotban (nem lehet a tartós tankönyvekben tollal, kihúzóval aláhúzni, kiemelni, a tankönyvben jegyzetelni, elszakítani, leönteni bármilyen folyadékkal vagy egyéb módon beszennyezni). Ez alól valamennyi évfolyamon kivételt képeznek a munkafüzetek, munkatankönyvek, valamint az 1. és 2. évfolyam összes tankönyve, mivel az 1. és 2. évfolyamon megszűnt a tartós tankönyv használata.
Iskolavezetés
Tisztelt Szülők!
Szíves figyelmükbe ajánlom Budaörs Város Önkormányzatának Képviselő Testülete 38. §-t, mely a 13-18 éves lányok részére a méhnyak-rák kialakulásáért felelős humán papilloma vírusfertőzés (HPV) okozta megbetegedés elleni védőoltást, feltéve, hogy a gyermek rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultsága a kérelem benyújtásakor fennáll.
A támogatás a törvényes képviselő által, önkéntes alapon igényelhető.
A kérelem a Hivatalnál az erre rendszeresített formanyomtatványon nyújtható be.
A védőoltások térítésmentes kiváltása kizárólag Budaörs város közigazgatási területén működtetett gyógyszertárakban lehetséges a támogatásra való jogosultságot megállapító határozat meghozatalától számított egy éven belül.
A támogatás gyermekenként csak egyszer vehető igénybe.
A formanyomtatvány itt tölthető le:
1) Általános tudnivalók:
2011. december 30-án megjelent az oktatási igazolványokról szóló 362/2011. (XII. 30.) kormányrendelet. A Korm. rend. rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikus. A diákigazolvány igénylés menete 2012. február 6-tól megváltozott!
2) Fénykép és aláírás elkészítése, adatok pontossága:
A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön ingyenes szolgáltatásként.
A fényképezési szolgáltatás igénybevételéhez az alábbi iratokat kell a jogosultnak az okmányirodában bemutatnia:
a.) Születési anyakönyvi kivonat és lakcímkártya vagy
b.) Egyéb érvényes személyazonosító okmány (személyi igazolvány, útlevél) és lakcímkártya.
Az eljárás részeként a jogosult egy Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlapot kap az okmányirodai ügyintézőtől, melyen a nyilvántartásban szereplő adatok, a fénykép és 14. éven felüli jogosult aláírása szerepel.
A tanuló (szülő) az intézményi ügyintézőnél jelenti be a diákigazolvány igényét, az okmányirodán kapott adatlap leadásával.
3) A diákigazolvány postázása:
Az elkészült diákigazolványt a Korm. rendelet rendelkezései szerint az intézménybe postázzák.