Elindult – ez is. Mindenévi alapfeladatunk iskolaprofilunkból következik: 3 projectnap az évi fókuszra.
Idén a „Híres magyarok” mellett döntöttünk – a diákok „kihúzták” a neveket, délelőtt dolgoznak a csoportalakításon, munkamódszeren, hogy az év végére osztályonként 4 híres magyar képe bontakozzon ki az iskolaközösség előtt.
Óriási munka, folyamatos szülői támogatás, 68 költő/tudós/sportoló/színész/feltaláló fog feltárulni diákjaink előtt – a fő, hogy tanuljanak Tőlük, s legyenek büszkék diákjaink a magyar teljesítményekre, életutakra, kitartásra, tehetségre… izgalommal dolgozunk.
Mi, tanárok kipróbáltuk magunkat Jedlik Ányos életútján – elképesztő erővel ragadott el minket a közös munka, az életút gyönyörű üzenetei. Ezt reméljük gyerekeinknek is.
Jutalomnak ígéret áll előttünk – Kapu Tibor protokollirodája ígéretet tett egy esetleges találkozásra!
„A 2025-2026-os tanévet megnyitom!” – ezzel a mondattal jól lehet csökkenteni a nézettséget… s valami miatt mégis jókedv tekergett körülöttünk, bennünk ma reggel. Azt hiszem, itt nekünk nagyon jó.
Jó év lesz – erős védelemmel, világos fókuszokkal, tenyereken hordott, mégis fegyelmezett diákokkal.
Vasalt ingek, már 6-kor biztosra menő parkolások… gondolathegyek, érzelmek – új év vár ránk.
Az iskola diákjaival egy felejthetetlen egyhetes kerékpártúrán vettünk részt a Felső-Tisza vidékén. Utunk során olyan településeket érintettünk, mint Tivadar, Penyige, Csengersima, Kölcse, Beregdaróc és Vásárosnamény.
Gyönyörű tájakon, kis falvakban és gátakon tekertünk. Utunk során számos középkori templomot csodálhattunk meg, jártunk csónakfejfás temetőben, ahol láttuk Kölcsey sírját, a nagygéci emlékparkban,a Petőfi fánál, kenuztunk az Öreg-Túron, sétahajóztunk a Tiszán.
A jó időnek köszönhetően sokat fürödtünk, esténként pedig sokat röplabdáztunk. A szállások tiszták és kényelmesek, az ételek pedig finomak voltak. Egy éjszaka sátraztunk is, ami külön élményt jelentett. Túráinkat egy remek túravezető kísérte, aki érdekes történetekkel színesítette napjainkat. Élményekkel teli tértünk haza.
Örülünk, hogy ilyen szép helyeket ismerhettünk meg együtt.
Kundermann-Weisz Georgina
testnevelő tanár, táborvezető
Milyen az, ha az iskolakertben aratunk? Leskó István tanár úr és a diákok tartják a gondos tervet - locsolás, odafigyelés nyárban is... cukkini megindult, sütőtökindák Budapestig nyúlnak...
Menő a környezetvédelem, kurrens a fenntarthatóság – csak a következetes aprómunka nem az – nos, diákjaink utóbbit is viszik: ez igazi öröm, büszkeség, tartós értékalkotás.
A 3.b diákjai a BABtér Primanima-Kesjár kooperációban kisfilmet alkottak, Leskó István tanár úr elkötelezett, kitartó munkája pedig az iskolaudvaron „szárba szökkent” – s ez mennyire nem közhely most: virágzik a cukkini, rend az ágyásokban, és nyárra beosztva, melyik diák melyik héten locsol (!!!)… mert gondnokunknak van épp elég más feladata, mert a felhatalmazás kötelezettség is, nem csak jog.
Ezt diákjaink szépen tanulják!