Diákigazolvány igénylés

 

Általános tájékoztató a teljesen elektronikus diákigazolvány igénylési folyamatról

 

1) Általános tudnivalók:

2011. december 30-án megjelent az oktatási igazolványokról szóló 362/2011. (XII. 30.) kormányrendelet. A Korm. rend. rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikus. A diákigazolvány igénylés menete 2012. február 6-tól megváltozott!

2) Fénykép és aláírás elkészítése, adatok pontossága:

A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön ingyenes szolgáltatásként.

A fényképezési szolgáltatás igénybevételéhez az alábbi iratokat kell a jogosultnak az okmányirodában bemutatnia:

a.)    Születési anyakönyvi kivonat és lakcímkártya vagy

b.)    Egyéb érvényes személyazonosító okmány (személyi igazolvány, útlevél) és lakcímkártya.

Az eljárás részeként a jogosult egy Nemzeti Egységes Kártyarendszer adatlapot kap az okmányirodai ügyintézőtől, melyen a nyilvántartásban szereplő adatok, a fénykép és 14. éven felüli jogosult aláírása szerepel.

A tanuló (szülő) az intézményi ügyintézőnél jelenti be a diákigazolvány igényét, az okmányirodán kapott adatlap leadásával.

3) A diákigazolvány postázása:

Az elkészült diákigazolványt a Korm. rendelet rendelkezései szerint az intézménybe postázzák.

Linkek
Fontos időpontok
 
Esemény
Időpont
Ballagás
2021. június 11.
Tanévzáró
2021. június 15.
 

 

Iskolánk elérhetőségei

Kesjár Csaba Általános Iskola

2040 Budaörs, Őszibarack utca 29.
 
Titkárság Tel.:06-23-415-607
Tanári: 06-23-415-551
OM szám: 037740
 
e-mail: kesjarcs @kesjarcs.edu.hu
web: www.kesjarcs.edu.hu
 
        
Üzenetküldés